WFU

2017年8月8日 星期二

Today Dad helped me to catch the Zapdos





今天爸爸 6:30 叫我們,因為我們要去打閃電鳥,因為今天是第一天閃電鳥在台灣,爸爸幫我們去那間有閃電鳥的道館。

( Today 6:30 Dad called me to wake up to catch Zapdos. Because today is the first day Zapdos in Taiwan. Dad helped us to go to that gym.)

然後在這裏我們就發現閃電鳥,閃電鳥的 CP 跟洛奇亞差不多,洛奇亞的 CP 42,000 多,然後我們就發現閃電鳥到 CP 42,691。

(and then we see Zapdos. Zapdos and Lugia CP are almost same. Lugia CP 42,000 and we see Zapdos CP 42,691 .)

我們早上跟晚上打了大概三間閃電鳥後,姐姐抓到兩隻,媽媽也抓到了,然後爸爸抓到兩隻,然後爸爸幫我抓到一隻閃電鳥。

(We fight probably three Zapdos. Sister catch two zapdos. Mom catch too. And Dad catch two Zapdos. Dad helped me catch one Zapdos.)

我覺得今天很開心,因為今天爸爸幫我抓到了一隻閃電鳥,我全部傳說的寶可夢,都是爸爸幫我抓到的。