WFU

2017年9月21日 星期四

That little monster in the ocean 3





Today I will tell you about last two little monsters in the ocean.
(今天我要跟大家介紹最後兩個海洋裡的小妖怪。)

First I will tell you Mermaid monster .
(首先我要先介紹人魚怪。)

How can you fight Mermaid monster?
(到底要怎麼對付人魚怪才好呢。)

If you catch Mermaid monster, you just let it go away .
(如果你抓到人怪的話,你只要把它放走就好。)

And then I will tell you about Ghost ship.
(接下來我要介紹幽靈船。)

How can you fight Ghost ship.
(到底要怎麼對付幽靈船。)

You can go inside. Sometimes you will see dinner on that boat. And you can eat. And you say thank you and you can go away.
(你可以進去。然後有時候你會看到有晚餐。你可以吃,可是你記得要有禮貌,說謝謝,你就可以走了。)

I like this book because this book is scary. Some monsters will fight against you. Thus, it is scary.
(我喜歡這本書,因為他很可怕。有些妖怪會欺負你,所以,我覺得很可怕。)