WFU

2017年10月26日 星期四

第三代出現的幽靈寶可夢





Today I want to tell you about halloween Pokémon's activity, now I want to tell you about five new Pokémons and is scary in the game,  you will find these five Pokémon on the street, first Duskull, second Dusclops, third Shuppet, number four Banette, last Sableye.

今天我要跟大家介紹最近因為萬聖節,所以寶可夢就有舉辦活動,最近會出現五隻第三代的幽靈寶可夢,我要介紹的第一隻寶可夢是夜巡靈,他的進化是彷徨夜靈,第三隻我要介紹怨影娃娃,他的進化是詛咒娃娃,最後一隻,我要介紹的是勾魂眼。

And this activity has double candy, and you can buy gift box in the shop.

這次也有糖果兩倍的活動,你也可以在商店中買到禮盒。

 I think this activity is good, because this activity can catch new Pokémon, but this activity only to November second.

我覺得這個活動很棒,因為這個活動可以抓到新的寶可夢,但是這個活動只有到11月2號而已。