WFU

2017年10月12日 星期四

I am grade two





Today I want to tell you about 'I am grade two'.
(今天我要跟大家介紹我讀二年級了。)

When I am coming to school, I am one silly person.
(當我到學校的第一天的時候,我是一個迷迷糊糊的人。)

I don't know school is scary house or fairy house.
(我不知道學校是仙女屋還是恐怖屋。)

 I am grade two, I am happy because I am not grade one!
(我已經二年級了,我很開心,因為我不是一年級了。)

 I think this story is good, because this story's boy is grade two.
(我覺得這本書很好,因為故事裡的小男孩二年級了。)