WFU

2017年11月5日 星期日

Mandarin Weekly





Today I read Mandarin Weekly, in Mandarin Weekly there is a picture, and it can tell you how to draw a picture, you can learn how to draw flamingo and seel. And it has some games, number one game is there are t s l i g p e h t, you need to spell tight.

今天我有讀國語週刊,在國語週刊裡面有一些別人畫的圖片你可以參考,可以教你怎麼畫一些動物,你可以學紅色或者是你也可以學畫海獅,還有一些遊戲,第一種遊戲是那邊有 t s l i g p e h t 你要拼出「緊的」的英文。

And in next Mandarin Weekly, there may be answers so you can use another Mandarin Weekly to look for answer. And there are some stories you can read. The stories are good.

然後說不定下一張國語週刊有答案,所以你可以利用有答案的國語週刊看答案,看你是不是對的,然後還有一些故事,我覺得這些故事都很棒。

I think Mandarin Weekly is good, because I can use Mandarin Weekly to learn how to draw a beautiful picture, so I like Mandarin Weekly.

我覺得國語週刊很棒,因為我可以用國語週刊讓我知道怎麼樣才能畫出漂亮的圖畫,所以我喜歡看國語週刊。