WFU

2017年11月2日 星期四

Yesterday Mathematical Monthly Examination





My Mandarin Monthly Test is not one hundred, but ninety nine, my mom and dad think it is still very good, and my Mathematics Monthly Examination is one hundred, so I am happy, and my dad and mom is happy.

我的國語月考沒有一百分,但是我的國語月考 99 分啊,我的媽媽和爸爸覺得還是很厲害,我的數學月考發考卷之後我竟然一百分,所以我很開心,爸爸和媽媽比我還要開心,因為我考一百分。

Mathematics Monthly Examination has six people getting one hundred, nineteen people ninety to ninety nine, four people eighty to eighty nine. Mathematical Monthly Examination is easy than Mandarin Monthly Test.

數學月考有六個小朋友一百分,十九個小朋友九十到九十九分,有四個小朋友八十到八十九分,國語月考比數學月考還要難。

I think my Mandarin Monthly Test and Mathematical Monthly Examination both are good,  I think mom and dad think I am good.

我覺得我的國語月考和數學月考都考得蠻不錯的,我覺得爸爸跟媽媽都覺得我是一個好棒的孩子。