WFU

2017年12月1日 星期五

Spelling bee





Today I want to tell you about Spelling bee. Spelling bee is a test to ask how to spell the words, and I have practiced many times, so now I can spell many words, and we has a competition, I can go to final, I think I can do it!

今天我要跟大家介紹拼字比賽,拼字比賽是一個考試,他要考你怎麼樣拼出單字來,我在家裡跟在學校都一直複習這些單字,所以現在我可以拼很多單字,接著我們就有初賽,後來我可以進去決賽,我希望我可以得到第一名。

I think I can be number one, my dad and mom wish I can spell three hundred words, and I think I will do it.

我覺得我可以拿到第一名,我爸爸媽媽都希望我可以拼出 300 個單字,我也覺得我可以拼出 300 個單字。