WFU

2017年10月18日 星期三

Change seat





Today I want to tell you about change seat..
(今天我要跟大家介紹換位子。)

School started, we comeback to school.
(開學了,我們應該回學校了。)

 We change seat,  and now we are grade two.
(我們換座位,然後現在我們要二年級了。)

I am happy because I think I will not sit  next to Lee Jing.
(我很開心,因為我覺得我不會跟李靜坐在一起。)

I think this chapter is funny,  because the man is sit next to Lee Jing.
(我覺得這個章節很好笑,因為小男孩還是跟李靜坐在旁邊。)