WFU

2017年10月15日 星期日

Family day





Today I want to tell you about Saturday I went to family day.
(今天我要跟大家介紹星期六我去家長日。)

My teacher told my mom and dad my performance.
(我的老師跟我的爸爸媽媽講我的表現。)

And my teacher showed daddy and mommy my classroom.
(然後我的老師向我的爸爸和媽媽介紹我的教室。)

And then we wrote worksheet.
(接著我們要寫學習單。)

In the worksheet you can find words.
(在學習單你可以找出單字。)

I think Saturday is fun because it is family day.
(我覺得星期六很好玩因為有家長日。)