WFU

2017年11月11日 星期六

Today is my birthday





Today is my birthday, so I am happy, and my family is happy too, we went to Joyfull, because I want to eat this restaurant, and I ate kid's lunch, and I took some pictures, and then we went to buy stationery, and my father bought rose to give my mother.

今天是我的生日,所以我很開心,然後我的家人也很開心,我們去吃喜歡吃的餐廳,因為我想要吃那家餐廳,然後我還是吃兒童餐,接著我們拍一些照片,然後我們再去買玩具,然後爸爸👨買了一束玫瑰🌹花送給媽媽👩。

I think today is happy, because we ate delicious lunch, and we went to buy stationery, so I think today is happy.

我覺得今天很開心,因為我們有吃好吃的午餐,然後我們還要去買一些文具,所以我覺得今天很開心😃。