WFU

2017年11月7日 星期二

Dad monster monster dad





Today I want to tell you about Dad Monster Monster Dad. Today I read this book and I am moved by this book. This book is talking about one person's dad is dead. And his father changed into monster. His family has only his mother and him .

今天我要跟大家介紹爸爸怪獸怪獸爸爸,今天讓我讀這本書,這本書讓我覺得很感動,這個故事是在說有一個人的爸爸死了,有一天他爸爸變成了怪獸,所以他的家裡就只有他和他的媽媽。

In the school, there is one person bullying him, so his dad wanted to scare him, and that person is an fat, ugly and silly man.

在學校裡有一位同學常常欺負他,所以他的爸爸想要嚇他,欺負他的那一個人是一個又胖又笨又醜的男人。

When I finished reading this book, I think this book touched me, because his father is a monster, and his father is dead, so I think this is good.

我讀完這本書後,我覺得這本書讓我感覺非常的感動,因為他的爸爸死掉後變成了一隻怪獸,而且他竟然還記得他的小孩。