WFU

2017年11月15日 星期三

Today I make one book





Today I make one book, because I want to draw many pictures, so I draw in this book. When I am eating dinner, I am still drawing, and I go home I draw this book. In this book there are many pictures, and not many words.

今天我做了一本小書,因為我想要畫很多圖片,所以我自己做了一本書,當我在吃晚餐的時候,我也有在畫圖片,但是那一張圖片沒有在書📖裡面,然後我回家再做這本書,裡面有很多圖片,但是沒有太多的字,少少的字。

When I finish, I gave mother and father to read, so my father and mother know what is this book talking about.

我完成這本書之後,我給我的爸爸👨和媽媽👩看,所以我的爸爸和媽媽都知道這本書裡面在講什麼啦!

I think today is happy, because today I make a little book, and I will draw more pictures, and it can better and batter.

我覺得今天很開心,因為今天我做了一本小書,然後我以後會畫更多的圖片,然後我的圖片會越來越進步。